31 May 2009

Svet, ki ga ni

Obstaja svet, na katerem živimo,
Vidimo ga lahko iz različnih zornih kotov.
Jaz sem ga videl z očmi tujca.
Tedaj je bil moj vid neuporaben
in mislil sem, da mi je svet padel na glavo.

Iskal sem planoto,
na kateri je hosta obdana z dišečo peščeno trato.
Iskal sem reko,
v kateri se pretaka rdeča voda polna biserov.
Videl sem svet, ki ga ni.

Mojo slepoto so zamenjali za norost.
In vrhli so me na vrh piramide.

Svet, ki ga ni, mi ni všeč.
V njem sem nič in še ta na vrvici.
Svet, ki ga ni, je svet ukan
in v njem vlada kaos.

Z vrha stare piramide
se vidi širno prostranstvo,
nedosegljvo za vse, ki so slepi.

In ko so se mi oči zopet odprle,
sem vzljubil svet na katerem živim.

Ne vem, če sem ga kdaj ljubil,
tako ljubil...
In ne vem, če ga bom kdaj spet tako.
Upam le, da se bo človek nekoč ustavil
in prihranil trpljenje samemu sebi.

Ta dan bo zame praznik.
Takrat bom lahko v miru zapustil svet,
pa četudi za svet, ki ga ni.

Povezave do prvega sklopa:
Raj naj počaka, Bogovi nama bodo sledili, Ona, Diva, Kdo si ti?, Še pomniš, Skala, Ti, Tvoje srce, Burja in ti, V morje, Ops, nepredvidljivost, Izobčenci, In, Danes sva eno, toda kje bova jutri, Bananin olupek, ali zakaj je več nisem videl
Povezave do drugega sklopa:
Vedno ne bi bilo vedno, Zato bi umrl, Smrt tišine, Tretja luna, Prijateljeva balada, Manjkajoči list, Svet, ki ga ni

No comments: