06 May 2009

Manjkajoči list

Strgal bom list iz knjige,
ki me spremlja vse od mladosti.
Ne vem ali ga bom zmečkal ali zažgal,
toda vem, da ga ne bom več videl.

Mogoče ga bom zvil
in spravil v steklenico
ter nežno spustil med valove morja.

Ko bi me le prej valovi zbudili.

Sedaj sediš na lovorikah,
ki sem ti jih jaz daroval.
Namesto da bi jih uporabil v dobre namene,
se z njimi bojuješ.

In to proti meni.

V hrbet si mi vrgel kamen,
ki ti je zgradil kraljestvo.

Nekoč bodo dobili steklenico,
takrat ne bo več.
Z lista bodo razbrali,
kdo vse mi je skakal okoli.
Sledilo bo kesanje...
List bodo želeli vrniti v knjigo,
kar pa ni moja želja,
zato bom knjigo zažgal.

Tako bo ostal le manjkajoči delček
mojega mozaika.

Povezave do prvega sklopa:
Raj naj počaka, Bogovi nama bodo sledili, Ona, Diva, Kdo si ti?, Še pomniš, Skala, Ti, Tvoje srce, Burja in ti, V morje, Ops, nepredvidljivost, Izobčenci, In, Danes sva eno, toda kje bova jutri, Bananin olupek, ali zakaj je več nisem videl
Povezave do drugega sklopa:
Vedno ne bi bilo vedno, Zato bi umrl, Smrt tišine, Tretja luna, Prijateljeva balada, Manjkajoči list, Svet, ki ga ni

No comments: