29 January 2008

Punk koncert in Kobrowsky

Pretekli vikend je minil s polno paro. V petek sem na Mostovni spremljal nastop treh skupin: Message sent, Paraziti P.13 in The Mor(r)ons (na sliki).
Prvi dve skupini sta na odru prikazali najstniški punk, pri katerem je bilo opaziti oblico optimizma, ki pa se ni razširili iz odra do publike. Ne gre pa zanemariti iskric, kot je bila recimo Parazitova izvedba Bandiere Rosse. Zadnja skupina, The Mor(r)ons je ponudula največ glede same izvedbe, toda tudi v njihovem primeru ni bilo opaziti nekekega pristnega punk odziva.
Message sent: video 1, video 2
Paraziti P.13: video 1, video 2, video 3, video 4, video 5
The Mor(r)ons: video 1
V soboto sem imel opravka s umetnikov znanim pod imenom Koborwsky. Nekaj po 19. uri je bil moj gost v oddaji Radio Mostovna na radiu Robin. Imel je lepo odigran nastop, kot je sam povedal, ni bil gost na radijski postaji deset let, tako da je tudi meni njegova prisotnost godila. Seveda pa imeti tako osebo v radijski oddaji v živo lahko povzroči probleme. Upoštevati je traba dejstvo, da so govorjeni sklopi na radiu Robin lahko dolgi do štiri minute, ko pa se ima za gosta osebo, ki "rada govori", se že v naprej lahko pričakuje, da bodo samo njegovi odgovori daljši od štirih minut.
No, to sem lahko sklepal takoj, ko sem videl njegove odgovore napisane na papirju na pultu radijskega studia. Še pred 19. in 30 minut je bilo pogovora v živo konec in čez 20 minut je že sedel na odru Galerije Tir na Mostovni, kjer je številčni publiki predstavil svoje delo.

No comments: