10 August 2008

Črni humor

Moj smisel za humor se je z leti spremenil. Če me je nekoč v smeh spravil že lahkotni slovenski humor, me dandanes nasmehne črni humor. V to kategorijo lahko dodam tudi Blogorolin Hororskop, ob katerem se s prijatelji redno nasmejemo, škoda le, ker Blogorola izhaja le enkrat tedensko...
Nikoli nisem bil preveč dober v pripovedovanju vicev. Slednjega sem prvič slišal iz ust zamejke, še preden je postala prva voditeljica rubrike Pop In v oddaji 24 ur in po vseh teh letih mi je ta vic še vedno všeč!

Mož pripelje ženo v porodnišnico. Čez dobro uro ga v čakalnici ogovori porodničar, ki je pomagal ženi pri porodu: "Vaša žena je rodila, toda na žalost nimam dobrih novic."
"Kaj pa se je zgodilo, povejte, povejte!" zaskrbljeno vpraša novopečeni očka.
"Z vašo ženo je vse v redu, toda novorojenec ni takšen kot bi pričakovali..."
"Kakšen pa je?"
"Nima rok," odrezavo izusti porodničar.
"Ah, saj to ni problem, bo pač tekač," reče ponosno oče.
"Ne tako hitro.... tudi nog nima..."
Oče trzne, toda takoj zatem se zravna in reče: "Tudi to ni problem, bo pa mislec!"
"Hmmm, na žalost to še ni vse," reče porodničar in ga odpelje do novorojenca. Le-tega, zavitega v plenico, poda očetu. Oče ga stisne k sebi, nato ga odkrije, ko naenkrat uvidi, da je njegov deformiran naraščaj podoben nenaravno velikemu človeškemu uhlju. Dobro ga pogleda in na ves glas reče: "Ti si moj potomec in rad te imam takšnega kot si!"
Porodničar ga mrko gleda in doda: "Ni vam treba kričati, poleg vsega je tudi gluh..."

Zgodba objavljena 14. avgusta 08 v 36. številki Blogorole.

No comments: