31 August 2008

Pohota in stava

"Ne, ne in ne... tako ne gre več naprej! Ne bom več vabila tipe domov!" Zakriči Sandra.
"To si rekla že mesec nazaj, ko si imela tisto takoimenovano erotično dogodivščino s enojajčnim Švicarjem," ji podjebajoče odvrne Mateja.
"Vem, vem... toda to, kar se mi je zgodilo včeraj, je prav neverjetno. Kaj mi manjka? Je kaj narobe z mano?" Vpraša Sandra in se z rokama lahkotno oprime dojk: "A ne bi te joške rad mečkal vsak moški?"
"Ja kaj se ti je pa takega zgodilo, da sedaj dvomiš v lastno ženskost? Pa prosim, ne dolgovezit!"
"Klasika, grem žurat, se napijem, povabim dva tipčka domov in... grem spat brez seksa... In zakaj? Ker mi je peder Tilen speljal Tomaža in se dal dol z njim v mojem stanovanju!"
"Misliš tistega Tomaža, ki ima božansko batino?"
"Če sva natančni ima točno 22 centimetrov, zadnjič sem z njim stavila, da znam na pamet rojstni datum Gradnika in Kosovela."
"In seveda si zmagala ti..."
odvne Mateja.
"Kot vedno... Seveda sem tistih 22 centimetrov morala tudi testirati in povem ti, da tip ve kako premikati svojo kačo. Po tistem sem še s Tilenom stavila, da se ne bom več zapletala v avanture s tipi, ki jih zares ne ljubim. Tomaža pa res nisem ljubila, ima pa tisto mega batino, po kateri se mi vedno cedijo sline, to ni ljubezen... to je pohota!"
"Zdaj boš še filozofirala?"
"Kje sem končala? Aha, predstavljaj si to; Tilen, Tomaž in jaz na usnjenem fotelju, v odzadju glasba Roisin Murphy, na mizici domači sadjevec. In takrat me moja tamala zasrbi! Niti se nisem zavadala, kdaj sem se začela ovijati okoli Tomaža. Tilen me je sprva samo prezirljivo gledal, v njegovih očeh sem videla neodobravanje, takrat me pa to ni ganilo. Sprva sem mislila, da bo razumel, se poslovil in odšel. Toda ne, spomnil se je najine stave in me še opomnil, da je Tomaž ta večer z njim in da sem mu obljubila, da mu ga tokrat ne bom speljala. Si misliš, kam smo prišli! No, sprva je bil Tomaž neodločen, vendar ves tisti alkohol je itak vse razganjal. Po tistem se pa bore malo spomnim, vem le, da smo se v nekem trenutku vsi goli zvijali po preprogri, nakar je nastopila tema."
"Kaj te je zmanjkalo?"
"Ne vem točno, Tilen mi je naslednji dan povedal, da smo se še nekaj časa onegavljali, nato pa me je nesel v spalnico in me vrgel na posteljo. Baje, da sem kričala, da hočem kurca... Več se ne spomnim. Ko sem se zbudila, sem na fotelju videla dve goli telesi..."
je zavzdihnila Sandra in si prižgala cigareto.
"Vsaj nekdo je seksal."
"Ja, na mojem novem črnem usnjenem fotelju!"


Zgodba objavljena 14. septembra 08 v 39. številki Blogorole.

No comments: